اگر با قیمت مخالفت شد، تکلیف من چیست؟
نکتهی مثبت در مخالفت با قیمت توصیه ی شما این است که نشان میدهد مشتری راغب است خرید نماید .این سوال که قیمت چند است؟ بهترین نشانه محسوب میشود. حتی زمان ی به من میگویند قیمت شما خیلی بالاست شادمان میشوم. تنها در چنین مواقعی نبایستی کنترل خود را از دست داد برای جوش دادن معلت ه هر قیمتی را پذیرفت.
فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش
بسیار زیاد اتفاق افتاده است که فروشندهای پیش از این که از او بخواهند ،قیمت محصولش را اعلام کرده است. این کار یکی از بدترین غلط هایی است که فروشندگان مرتکب می شوند.
چرا زود قیمت را رو کنیم و خود را در موضع ضعف قرار بدهیم؟
من راهکاری دارم که در بیشتر موردها کمک میکند تا محصولتان را با هر قیمتی که در نظر دارید، بفروشید.
کاری بکنید که خریدار نتواند بگوید قیمت شما زیاد بالاست.
زمان ی مشتری از شما پرسید: قیمت شما چند است؟در جواب بگویید:اجازه بدهید من چند پرسش از شما بپرسم.آنزمان سوال هایی را که از قبل برای شناخت خوب مشتری آماده کرده اید، بپرسید. به این ترتیب میتوانید تخمین بزنید که با چه حدود قیمت موافق است.
مد نظر داشته باشید که درک درستی از نیاز، تمایلات شرایط مشتری پیدا بکنید و پس مطمئن شوید که از ارزش محصول شما آبرخی کامل دارد. هرگز پیش از آنکه از میزان علاقهمندی خریدار نسبت به محصولتان آگاهی داشته باشید، قیمت ارائه ندهید.
قیمتگذاری شما می بایست منطقی باشد. آن میتوانید بگویید که قیمتهای ما منصفانه مقطوع می باشند . میتوانستم تنها واژه ی مقطوع را بکار ببرم ولی مصرف از کلمه منصفانه شرایط پذیرش را آسانتر میکند.
وقتی پای تعیین قیمت در بین است، هر آنچه به زبان میآوریم، تاثیرگذار خواهد بود. در این جنگ روحی فروشنده باید روانشناس خوب ی باشد تا بتواند معلت ه را به مسیر درستی سوق دهد.
نکته:اگر مشتری از شما خرید نکرد، تقصیر او نیست!
روش کار: از خریدار اقطعا لی پرسش هایی بپرسید که نشاندهنده نیازها تمایلهای او باشند. آنزمان بطور خلاصه ارزشهای محصولتان را برشمارید و در انتها قیمت رااعلام بکنید ، پس بدون مکث بگویید: خب، مطلب دیگری نیست؟
بهخاطر داشته باشیدکه نقش فروشندهها فقط این نیست که قیمت اعلام کنند، بلکه پلی می باشند جهت انتقال ارزشهای محصول به خریدار؛ آن در جهتی که به انجام معلت ه ختم شود نقطهی شروع این تلاش لحظهای است که مشتری قیمت محصول را میپرسد.
جواب نهایی: به قیمتی که ارائه میدهید، ایمان داشته باشید. در جواب خریداری که ادعا میکند قیمت شما بسیار زیاد بالاست، بگویید: لازم شد نظر مشتریهای قدیمی ما را بشنوید. ارائه چنین شواهدی موفق یت شما را تضمین می نماید .