دانلود مقاله isi خريد هاست دايرکت ادمين vps آلمان

چگونه یک بازاریاب تلفنی خوب باشیم؟

بازاریاب تلفنی ( telemarketer ) شخصی است که مسئولیت فروش کالا و یا خدمات را با تلفن قبول می نماید .بازاریاب های تلفنی ممکن است در یک دفتر خصوصی،یک مرکز تلفن یا در خانه کار کنند.به طور معمول بازاریاب های تلفنی مشتریان خود را ملاقات نمی کنند و به همین داشتن مهارت های بازاریابی تلفنی در این حرفه جهت دست یابی به موفق یت الزامی است.توصیه ات زیر را برای اینکه چگونه بازاریاب تلفنی خوب باشید دنبال بکنید :


کسب درآمد

درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو

مراحل :
۱)آماده شدن جهت بازاریابی تلفنی
تا جایی که می توانید برای در مورد چیزی که می خواهید بفروشید یاد بگیرید.

شما باید بدانید محصولی که می فروشید چه چیزی است ،چگونه کار می نماید و چه ارزشی برای مشتریان بالقوه ایجاد می نماید .به علاوه اینکه شما می بایست به محصولی که می فروشید و ارزشی که برای مشتریان شما ایجاد می نماید باور داشته باشید.
در رابطه با شرکت ی که جهت آن کار می بکنید بررسی کنید.

شما نه تنها محصول می فروشید بلکه شرکـت را می فروشید.شما می بایست این توانایی را داشته باشید که به مشتریان بالقوه خود بگویید برای چه بایستی از بین رقبا ،شما را گزینش کنند. بررسی تاریخچه مجموعه ،فلسفه آن ،انتقادات و رضایت نامه های مشتریان برای ایجاد تصویر مطلوب از کمپانی ی که با آن معلت ه می کنند در ذهن مشتریان مفید است.
مطمئن باشید که فرآیند فروش را فهمیده اید.

زمانی که شما مشتری را جهت خرید چیزی که می فروشید متقاعد می بکنید لازم است که بتوانید فرآیند فروش را از ابتدا تا انتها توضیح دهید ،مانند تشریفات اداری بستن معلت ه،صورت حساب ها،شرایط حمل و نقل،شرایط پس گرفتن، استرداد محصول …
جهت مشتریان بالقوه اطلاعات ارتباط را آماده سازی بکنید .

شما می بایست نام تجاری داشته باشید.آدرس پست الکترونیکی ،شماره تلفن ها،آدرس وب سایت،اطلاعات ارتباط با مدیریت (به ویژه چنانچه شما در یک مرکز ارتباط کار می بکنید ) یا هر اطلاعات ارتباط وابسته دیگر که مشتریان ممکن است از شما تقاضا کنند از پیش تهیه بکنید .
۲)با اعتماد به نفس حرف بکنید .

بک بازاریاب تلفنی مناسب با یک تن حرف با اعتبار حرف می نماید به گونه ایی که باعث آرامش خیال مشتری می شود.چنانچه شما به طور پیشرفته ی آن را تست کرده باشید،می بایست قادر باشید با اعتماد به نفس در رابطه با دلیل ارتباط کمپانی خودتان حرف بکنید .

۳)مهارت های ارتباطات اثر گذار را تست بکنید .

شمرده شمرده و با ولوم واضح به اندازی کافی بلند حرف بکنید به گونه ایی که مشتریان به راحتی ولوم شما را بشنوند.من من نکنید.خودتان را معرفی بکنید و هدف از ارتباط تان را در اولین فرصت بیان بکنید .حوصله به خرج دهید به جواب هایی که مشتری می دهد به خوب ی گوش بکنید .یک تعادل درست بین زیاد حرف کردن به اندازه کافی حرف نزدن پیدا بکنید .محیط خشک در مکالمه می تواند ناخوشایند باشد از طرف دیگر زیاد حرف زدن و تند حرف کردن باعث گیج و آشفته شدن مشتری می شود.
۴)آزمایش بکنید تا به نظر نرسد دارید روخوانی می بکنید .

متون آماده شده در بازاریابی تلفنی (به ویژه در فضای مرکز ارتباط ) معمول می باشند .اما شما می توانید به گونه ای حرف بکنید که به نظر نرسد دارید روخوانی می بکنید .قبل از ارتباط چند نفس عمیق بکشید آرام باشید.به جای اینکه روی کلمات مکالمه تان تمرکز بکنید روی پیام پشت آن متمر کز باشید.
۵)یک نگرش ذهنی مثبت داشته باشید.

به خاطر داشته باشید بسیاری از افرادی که با آن ها ارتباط می گیرید منتظر ارتباط شما نیستند ممکن است پذیرای شما نباشند.این مساله حتی جهت بازاریاب تلفنی پیشرفته ی غیر عادی نیست که پیش از دست یابی به مشتری طرفدار از طرف چندین مشتری بالقوه رد شود.
۶)فعال با انگیزه بمانید.

بازاریابی تلفنی بازی با اعداد است.برای گسترش مهارت های بازاریابی تلفنی به زمان و پافشاری نیاز دارد.خودتان را متعهد بکنید هر روز تعداد معین ی ارتباط تلفنی بگیرید دقت بکنید آن ارتباط ها صورت بگیرید.
۷)تشخیص دهید چه زمانی باید به سراغ مکالمه بعدی بروید.

اگر یک مخاطب ارتباط شما به طور صریح و آشکار علاقه ایی به آن چه شما می گویید نشان نمی دهد پس به طور مودبانه به مقاله انتها دهید بعد مکالمه بعدی را شروع کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *